Well, not so great actually.

Happs.

Ingen bra dag idag direkt.
Fixade morgonronden.
Sen drog vi till Uppsala.
Jag köpte hårfärg, så ska nog färga det när jag kommer till pappa i helgen^^
Sen så köpte jag en cd,  lite choklad och tuggummin.
När vi kom hem så gick man ut på promenad med Toyan och Accord.
Kände hur dåligt jag mådde, men det var ju inget jag kunde göra åt saken då.
Hade ont i huvet och kände mej allmänt dålig.
Väl hemma så satte jag mej på sängen och tog en tablett, och sen när jag reste mej upp så var jag som i en helt annan värld.
Ont i huvet, yr, svettningar, illamående, ingen bra balans, och skakade som fan i benen och händerna.
Usch och så skulle man äta precis också.
Jag var skithungrig innan, när jag var ute, men nu kändes det inte så lockande längre.
Tryckte i mej lite mat och försökte häng med i vad som hände runt omkring.
Jag vet fan inte vad som hände. Usch, läskigt var det iaf.
Efter lunch så skulle jag mata och ta ut Tuva och mata valpar.
Usch det var inge kul när man mådde så dåligt..
Efter en stund så blev det bättre. Tack Gode gud!

haha klant-Susanne har varit i farten igen :P
När jag kom tillbaka från promenaden så möts man av Susanne.
Susanne: Bli inte arg nu, men jag skar av mej fingret.
Jag: Vah!?
Susanne: Jah, jag skar paprika med min nyvässade fina kniv.
Jag: hehe okeej.
Susanne: Men lugn det var min paprika, inte eran :P

Tydligen så var det inte första gången hon skurit sig i fingret.
Haha också bland de första ord hon sa. Jag åker inte till sjukan och syr!
hehheh det har hon inte gjort heller. Hon sa att det var försent ändå.
Asså hon har inte skurit av sig hela fingret om ni trodde det, men en bit av nageln och fingret är borta om man säger så.

Neh nu ska jag slappa lite grann.
Fan hoppas jag inte kommer må sådär dåligt när tabletten slutar verka! Då blir jag galen.
I och för sig så är det jue bara att ta en till, men ändå.

Hare bäst alla!

Kommentarer
Postat av: carrons

hoppas du mår bättre snart! :)

2009-02-10 @ 22:30:10
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0