wonderbart.

Vilken jävla underbar fucking dag jag haft idag!

Har varit med Frida och Carro typ heela dagen. Från typ klockan elva till sjuu.
Så underbart.

Tack för en bra dag tjejor <3
Jag blev så glad och så avslappnad bara jag satte mej i bilen med er.
Man behöver inte göra något speciellt för att ha roligt med er.

Vi har flängt runt i Uppsala och shoppelishoppat.
Har gjort av med typ 1300 spänn. Fett najs.

Fast roligast hade vi nog inne på biltema XD haha

Sen när de skulle släppa av mej hemma hos pappa så blev dom kvar i typ 2 timmar ^^
tihi.

Ah neh nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det att bara ta det lugnt resten av kvällen.
Blev lite smådeppig nu när de åkte hem jue :(
Får hoppas att det loggar in någon på msn snart som gör mej lite glad ;)

hare bäst.. heeeejs

Kommentarer
Postat av: carrons

SV: tack moa, det värmde verkligen! själv har jag svårt att gilla mitt egna hår, gillar ditt massor, speciellt färgningen som du har nu!:D



och tack själv för en underbar dag, och jag håller helt med dej, det är så häärligt att bara kunna vara och endå ha sådär bajskul som man har med er!:D hahahaha !

2009-02-01 @ 21:04:27
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

vem skulle göra dig lite glad då? :D

2009-02-01 @ 21:09:38
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Hanna

jo, dom två hottentåtterna förstod jag, men vem är viktor då? :D

2009-02-01 @ 22:38:56
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack själv för en uuuunderbar dag:D:D när man är med dig och Carro släpper man alla bekymmer och slappnar av:D Kraaam<3

2009-02-02 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0