1 dag kvar.

Nu har jag bara en dag på mej i lägenheten.

Asså ni får ursäkta mej. Det ända jag skriver om är lägenheten, pluggning, städning och det känns så tjatigt. Ni får ursäkta helt enkelt men det är ju liksom det som står i fokus just nu. Men det blir nog skillnad sen när jag kommer ut på praktik. :)

Ah skulle precis till att börja plugga. Men då loggade alla jag snacka med på msn ut, och då var det inge kul längre.
Så jag stängde ner allting och ska hoppa in i duschen istället och sen sova.

Hahha jag och Hanna hade en intressant konversation.
Tänk vad man kommer på saker när man har tråkigt.
Det är så mycket konstigt man pratar om då, som man liksom aldrig skulle ha tid att tänka på annars.
Tänk vad vi mycket man skulle ha gått miste om, om man aldrig hade tråkigt.

_____________________________________________________________________________________________

Är så besviken på en person.
Jag blir lite ledsen i ögat fakiskt. Usch
 men ajja, life keep on rolling.
_____________________________________________________________________________________________


God natt allesammans.
kraaaams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0