4 dagar kvar...

...tills jag får träffa Frida och Carro.
Ska bli sketa kul. Räknar ner dagarna ^^

Då ska jag shoppa hade jag tänkt XD
wiiho.


Har pratat med mamma och hon tyckte det var lite synd att jag inte skulla ha valpen..
hon sa också att allt som händer har en mening och det håller jag med om, det är ett av mina motton.
Det är helt enkelt meningen att jag inte ska ha henne.


Idag fyller min älskade faster år.
Det finns inte ord för hur mycket hon betyder för mej!
Pappa, Mamma och Faster Lotta är mina absoluta topp tre favoriter! <3
De är bäst.
När jag ska till mina andra praktiker så ska jag nog bo hemma hos henne, min kusin och Uffe i några veckor.
Ska bli skojjs. Så jag ska ringa henne i helgen och checka läget lite grann. :)

Vid halv sju så ska vi dra till veterinären.
Jag är helt slut, hela dagen har varit som hej-kom-och-hjälp-mej
Jag har varit helt borta.
Har gått på två låånga promenader. Hade musik i öronen så det gick bra.
Så nu passar jag på att vila lite grann innan vi ska iväg.
Vill bara sova.


Jag har en sån stor saknad efter min hund!
Hon betyder verkligen allt för mej!
Känns jobbigt att veta att det dröjer 3½ vecka innan jag träffar henne igen. :(

Menmen nu ska jag fortsätta med mitt.
Hare så bäst ni kan!
Heejjs.

Kommentarer
Postat av: carrons

WOHO! och i skrivande stund är det bara två dagar!! ska bli sjukt kuligt att träffas igen!:)

2009-01-29 @ 17:19:47
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0