äckelväder.

Vakna halv 8 idaaag.
Gick upp släppte ut hundar och fick gå runt och plocka upp skit -.- såå jävla kul (NOT!)
Sen gick jag in och åt lite frulle.
Gav hundarna mat. Släppte ut några andra hundar.
Flyttade på valparna och gjorde rent inne hos dom -.- flytta tillbaka valparna igen.
Gjorde sen rent åt de andra hundarna.

Vid 2-3 drog vi iväg till Enköping, där vi hämta foder.
Åkte sen till Granngården och sen till Maxi.
Det var/är så jävla halt ute. Höll på att åka av vägen så fort man gasa lite grann.
Uscha.

Sen väll hemma så flytta jag över korthårsvalparna till långhårsvalparna. Städa lite till dom.
Sen efter ett tag så började Susanne med maten och då passa jag på att gå in och sätta mej inne hos valparna (kameran med) hehe fick några bilder.. ska sätta in på datan snart.
Valpar är ju för underbara!

Sen åt jag mat och nu sitter jag här.
Trött som bara den.. vill bara sooova nu.

Ah just det, jag var ute själv med typ 6 hundar och 2 av dom börjar bråka med varandra och det gjorde så att alla börja bråka med alla  och jag fick ju inte stopp på dom, jävla skit.
Till slut så kommer Susanne ut och greppar tag i Egons bak och tar honom under armen och försöker stoppa alla andra och tillslut så får hon tag i Fylgias bak och kastar upp na i min famn och jag håller ett stadigt tag.
Egon (som Susanne håller) blir lite frustrerad över att vara uppe så han biter tag i hennes öra så att blodet droppar runt  heela huset typ :P haha ah det var lite spännande men det gick bra.


Ah neh nu ska jag snart börja jobba igen. Alla hundar ska ut och alla ska ha mat och Fylgia ska badas.. och ah jag har jour dygnet runt xP

Åh jag vill bara hem till Ljusdal.. fast jag kan inte säga hem till ljusdal för jag har ju inget hem där längre.


Neh vi får höras ikväll igen.. ska försöka ha in bilderna på datan tills dess.


Heeerrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0