Bajsskit!

Fick typ nyss reda på att vi ska på någon domstolskit på onsdag och kommer vara borta heeela dagen och då kommer problemet, men vad ska jag göra med AxA då!?
Så nu ska mamma hämta henne imorgon så det blir en halv vecka mindre som jag kommer träffa na.
5 och en halv vecka. Hur fan kommer det gå!?

Usch och så kommer vi gå till typ 4 varje dag!!!!!! jag som har så jävla fucking mycket att göra denna vecka och så gör dom så att vi måste vara i skolan längre just denna vecka! Fan skolan kan ju köra upp något riktigt jävla hårt!!!

Jag är så arg.



Jag mår så dåligt just nu, samtidigt som jag mår så bra. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken jävla skiiit!! vi får stämma skolan på pengar så vi kan dra härifrån:P

2009-01-12 @ 15:40:47
Postat av: carrons

MEN MOOOOOOOOOA!!!!!!! vet du hur ont de gör?!:P jag vill veta vad som hände igår, vad fick dig att gråta av glädje?! jaja, jag vet.. nyfiken i en strut, thats me, take it or leave it! ;) haha

2009-01-12 @ 16:20:50
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0