bra där.

Idag har jag iaf varit lite duktig :)

Jag har städat lite granna, packat en kartong och så har jag bytt  till ledlampor i taklampan.
Kollat på Wimbledon(typ min favoritfilm) och spelat idioten, som ääääntligen gick ut igen :D
Har också tränat AxA lite smått. 
Nu ska jag plugga hade jag tänkt. Kom på att jag har heeeela projektet kvar att göra!! :/ ångest. 

Ut med hunden och dra till affären måste också göras. 

och imorgon börjar skolan. 
Vi ska ju ha jaktträning imorgon, men asså om det är så kallt som det har varit nu de senaste dagarna så kan vi ju inte ha det.(?)  Så jag vet inte om vi ska ha det eller inte. Jag vet inte ens vad man ska ha med sig isåfall!
Hm funderar på om man ska ha med sig AxA på morgonen eller om man går dit och kollar läget först och sen om vi ska ha det så går jag hem och hämtar AxA..
 Å gud vilka problem man får lov att ha då :P Hahah sorry.

Ah neh nu ska jag dra till affären och gå ut med lillstumpan.


Heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0