daimtårta.

gud vad irriterande att jag och Frida sitter i datasalen och väntar på att lektionen ska börja och sen när vi går till klassrummet för att den ska börja så visar det sig att de starta tidigare, utan oss. Typ en halvtimme innan. -.-
Ajja vi fick iaf daimtårta. njaaaam vad gott det var.

Sitter här och kämpar med den där jävla hunduppgiften och känner hur jorden går under.
jag måste lära mej att jag inte ska haka upp mej på saker, utan jag ska andas och ta det lugnt och försöka igen. Att jag inte lärt mej efter alla år i skolan.
Jag och mamma har spekulerat väldigt mycket på om jag har dyslexi. Lite sent att komma på det när man går sista året i gymnasiet xP Fast jag har inge problem med att skriva å så men just att koncentrera mej och en massa annat.
Om det är nå ord eller så som jag inte fattar så hakar jag upp mej på det och typ ger upp i stort sett. Det måste jag lära mej att inte göra.

Ah vela bara säga det.  heeejs


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, men nu har jag fått semla :) hihihi!

2009-01-16 @ 16:22:52
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: carrons

SV: jag vet, men om du blandar ihop dom namnem så blir de Hjelmer!:) (de namnet finns ju inte ens med egentligen!)

2009-01-16 @ 18:56:59
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0