deam.

Suttit och ugglat mest hela tiden.
Spelat lite GH aerosmith.
Sen helt plötsligt ringde Frida och vela prata  och medans jag prata med henne så plinga det på dörren och då kommer Hanna av alla personer hit.
Pinsamt med tanke på hur det ser ut hos mej :P
Sen kom Frida också.
Hanna ville att jag och Frida skulle följa med henne ner till Cicci. Men vi orka inte.
Både Frida och jag mådde/mår så dåligt så vi kände att vi ville komma bort båda två, så vi tog en långpromenad.
Vilket var jättebra, iaf för stunden. Vi blev så glada båda två :)

Men nu när jag kom hem igen så känner jag mej blääh.
Funderar på att gå å lägga mej redan nu. Skulle ju vara ganska bra, att få sova längre.

Jag fryser och har såå jävla ont i huvet men jag är så lat så jag orkar inte bota det.

Fan vad sur jag blev igår då när jag märkte att de har halverat sändningstiden på Andra Avenyn!!!
Från att ha 3st halvtimmes program i veckan till att ha 1 avsnitt på 45 minuter i veckan. Såå arg!!!
uscha.

Neh nu orkar jag inte skriva någe mer. Heeejjs.


Kommentarer
Postat av: carrons

"redan nu"? vid den där tiden igår så sov jag redan! ;)

2009-01-15 @ 17:10:58
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Men hallå, du ska ju bara se hur det ser ut hos mig :) så jag är van med stöktit. haha :D

2009-01-15 @ 17:39:32
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0