*gäsp*

åh vad skönt det var att sova!  
sov i typ 1½ timme var skitskönt..  men sen efter det så har jag inte orkar göra någonting..
har bara chillat och proppat i mej massa godis.

Jag har fan kommit fram till att jag inte tycker om läsk.
Jag tycker verkligen inte det är gott. Visst, jag dricker det men jag kan lika gärna avstå.


Jag har fasen med suttit på denna stol i fleera timmar nu. hehe ganska skönt men det är ju inge bra.
Har fan inte ätit nån mat än ju. 

Kom på att imorgon är det sista gången jag sover i mitt hem och på måndag är troligtvis sista gånger jag befinner mej i mitt hem. Blir ju ta mej fan deprimerad.
Ajja jag överlever det också. 

Börjar längta till praktiken nu x) ska bli jättekul.

ajja jag skriver väll senare.. heejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0