god morgon.

Faaan jag vill fortsätta sooova.
Det var ju riktigt nice att sova ju.

Ajja nu är klockan lite över 4 och jag känner mej som en zombie.
Hur fan kommer detta gå!? Ajja får väll sova på tåget.

Lite drygt att jag inte kan öppna filen till albumet som min bror skicka. Hatar att jag inte kan lite mer om datorer! 


Ah neh nu ska jag börja fixa i ordning. 


Ha en bra dag! 
Jag skriver sen när jag är framme eller ikväll eller någonting.  Så att ni vet att jag lever. 
Heeeeejs. 



buhuu hejdå Ljusdal <3 hejdå underbaraste lägenhet <3 hejdå AxA <3

Kommentarer
Postat av: carrons

lycka till med praktiken, hoppas du får de bra, ser fram emot att läsa hur de gått för dig seN!:D

2009-01-19 @ 15:36:07
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0