Haft en bra dag idag =)

Tjollahopp.

Dagen har det varit fart på.
Imorse så gick man upp å ut med AxA typ direkt. Fast det har varit alldeles för varmt idag. menmen. 
Sen så hoppa jag in i duschen, sen medans håret skulle torka så spelade jag GH aerosmith.
Fast sen ringde mamma å sa att de var påväg. Jag fick panik och satte igång hårfönen fort som fasen och sen ploppa i plattången, men hann typ inte klart -.- Så jag fick trycka på mej en mössa för att dölja fluffet, även fast det var så varmt ute och sen gick jag ner till bilen.
Vi åkte runt och shoppa lite som vi brukar. Sen när vi handlat klart så åkte vi upp till min lägenhet och packa in en byrå och så 4 kartonger.
Sen drog vi hem till Ramsjö.

När vi kom fram så blev jag glad för där/här var det mycket kyligare än i Ljusdal.
Jag tog in kartongerna till mitt rum och sen så tog vi några mackor. Sen tog mamma och Thordan in byrån till mitt rum och efter det så satt jag och fundera ganska länge på hur fan jag ska få plats med allting i mitt rum. Fast jag tror att jag har en ganska bra plan iaf. : ) 

Satt och spela idioten (som gick ut 2 ggr) och kollade på vänner. Men fick så ont i ryggen av att sitta på golvet och spela så la mej i sängen och kolla på vänner istället ^^ Då ringde en nervös Niki, och vi prata eller neh snarare hon prata i 45 minuter :P 
Sen har hon ringt 2 gånger till efter det.

Vi åt Pizza till middag, brukar inte tycka om hembakad pizza men idag så var det ganska gott faktiskt.
Imorgon blir det fisk till middag.. NJAM !! 

Ah annars har jag bara suttit här vid datan, lekt med hundarna och haft en mysstund med Kira ^^ <3

Hoppas morgondagen blir lika bra som denna dag, då ska vi nog ta skotran och köra upp i skogen så hundarna får springa av sig lte grann =) och jag ska försöka möblera om lite grann i mitt rum.

neh nu ska jag snart gå in på mitt rum och kolla på lite mera vänner.
Min vänner-box är verkligen den bästa julklapp ever!! Tack mamma<3


Åh vad glad jag känner mej. =D  Det var längesen nu.

Ah vi ses å höres. kraaams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0