Håller hoppet uppe.

Idag vakna jag halv 9 ungefär.
Fixade hos valparna, åt frulle, gick runt ute med alla hundar och plocka skit, tog tempen på Tuva och  ja jag gjorde det vanliga.. Sen vid 11 drog vi till Uppsala. Åkte runt och handla lite grann.  Var allmänt trevligt ^^
Sen när vi kom tillbaka hem vid 2-3 så gick jag ut med Baron.
Gick runt i skogen.
Ringde mamma.
Hon fick mej inte att ge upp hoppet om valpen.
Hon sa att det kanske skulle funka och att jag skulle skriva till mina praktikplatser och fråga om jag kan ha med valpen dit och jadijada.. Jag blev alldeles förvånad över att hon peppade mej istället för att säga nej.
Så nu om en stund så ska jag skriva och fråga om det skulle vara något bekymmer att ta med sig lillvalpen.
Annars så är det ju bara att acceptera.
Men pluspoäng till mamma där alltså ^^

Efter det att vi kom hem så släppte vi ut valparna i hallen igen.  Jag tog massor med kort, speciellt på min lilla gurka.

sen efter det har vi typ inte gjort någonting.
Så jag har bara suttit här och relaxat lite.. Tur att jag köpte en korsordstidning idag annars hade jag haft jättetråkigt. :P


Neh nu ska jag skriva två mail och sen ska jag nog plugga en liten stund sen blir det nog antingen sitta och skriva med folk eller kolla på film.. får se helt enkelt. :)

Och sorry Frida om jag var lite off i telefonen.
Men jag tycker inte om att prata i telefon här.


Hare bäst!

Så göllig

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, är det där din lill skrutta?

2009-01-27 @ 20:31:58
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Frida

Lungt de:D va roligt att din mamma inte sa nej:D

2009-01-27 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0