happyfejs.

Fan vad jag har garvat ikväll.
Pappa och jag har haft så roligt.

Blev lite irriterad på en person förut idag men det är över nu. Är istället jätteglad på personen =D


Hahah..  deam.


Neh nu ska jag snart sova.
Sanna sover över hos en kompis inatt så jag har hela hennes rum för mej själv. Fett sköönt.
Nina sa att jag får sova ut imorgon, underbart. Ska nog sova till 10-11 och sen ligga å dra mej ett tag.. guud så skönt.


Bra helg det här kommer bli, även fast jag inte kommer träffa pappa så mycket.
Vi(Nina, Sanna och jag) ska ha en mysdag imorgon.



Lycka till säger jag till Hanna och Sofie som ska ut på äventyr imorgon :D
Hoppas det blir trevligt!

Ha det så bra så hörs vi imorgon igen.
Ska tydligen bli en massa snö inatt, får se imorgon hur mycket det stämde :P

Kommentarer
Postat av: carrons

ja, och snö kom de ju gott om, iallafall här!:)



oh, saknar dej också liksom, men jag får pengar på fredag och då kan jag näääääär som heeeeelst!! :D

2009-01-24 @ 12:25:11
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0