Heath Ledger.

Hello everybody!
Today.. haha neh palla engelska.
Idag så har det varit en slapp dag.
Vakna 8-halv 9 nån gång. Gick upp och småfixade lite grann med hundarna.
För varje dag som går så känns det som att det är mindre att göra, säkert för att man gör det mycket snabbare nu x)
Tog en promenad med Baron upp i skogen, där jag egentligen inte vill gå men jag vågar inte säga det.  :P
Men ah det gick bra iaf, körde lite lydnadsträning med han, så att han ska lyssna lite mer på mej, men det gick väll sådär.
Han är så himla osäker när man är ute och går med honom, så han kan liksom inte koncentrera sig på mej.

Ajja vid 1 så åkte familjen(Susanne, Mats, Malin och Martin) iväg för att gå på begravning.
Så jag fick ta hand m alla deras hundar. Plus att Martin tagit hit sin Collievalp.
Så då var det 26 hundar jag skulle ta hand om. Var lite nervös först men alla hundrna var så snälla på mej så ^^
Underbara hundar :)

Isaac är så jävla söt och underbar, Han vill jämt hoppa upp i knät på mej, och då är det en annan som heter Accord som blir avundsjuk så han försöker hela tiden knuffa bort Isaac.
Baron är också en sån jävla skön hund. Så fläng i huvet x) Han vill typ jämt vara med mej också :P
Men liksom vem vill inte vara med mej? neh just det alla vill det, eftersom jag är så jävla bäst XD
haha ja försöka ha självförtroende går ju iaf :P

Sen så har jag suttit och gosat med valparna, läänge ^^
De är så underbara, det är typ 3 valpar som jag är störtkär i!
Åh vad jag längtar efter valp :)

Nu så har dom kommit tillbaka från begravningen.
Så nu gick jag in här till min älskade dator ett tag ^^ 
Susanne skulle fixa våffler till oss "barn" xP



Åh idag är det 1 år sen älskade Heath Ledger dog.
Av en oavsiktlig överdos.
Jag blev så ledsen den dagen !
Känner mej som ett sånt där crazy freak men jag tyckte han var bra!
Åh fin var han också ^^


Så underbar hund.   speciell till tusen :)


Hare bra.
Skriver mer sen ikväll ^^
Puss och kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0