Huddik.

Godmorgon tänkte jag säga men är lite sent för det..

Idag när jag vakna så hade jag ingen lust att varken äta, sminka mej eller platta håret så jag började packa istället och fick ihop mer än vad jag fått på hela veckan :P
Halva köket var typ fullt med grejjer som mamma skulle hämta.
Sen platta jag håret, sminka mej och åt lite frulle. 
Efter det så drog jag till hundgården med AxA.

Drog sen till huddik. Smekis var ju inte den bästa på att köra bil direkt :P
haha kärringstopp 1 meter innan vi var framme XD
Det var bra i huddik. Lite irriterande att det var en gubbe som inte fatta att en mobil lyser >< fan vad jag störde mej på det.
Trodde vi skulle komma hem efter fem idag men vi hade turen att vi fick sluta efter lunch, så vid två lämnade vi huddik för att åka hem till Ljusdal. Somna totalt i bussen :P

När jag kom hem så hade mamma tagit hem AxA till lägenheten och tömt min källare och tagit hit massa kartonger till mej.

Tog en promenad med AxA medans det fortfarande var ljust ute.
Ploppan mår bättre idag, men får inte springa på ett tag.



Fan vilken otur man ska ha då! Om jag bara varit nån minut snabbare. -.- typiskt.



Ah neh nu ska jag försöka fippla. Heeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0