inte så mycket till skola.

jahapps. Vakna klockan 6 imorse. Vilket var något för tidigt, så jag hade tid över på morgonen då jag spelade idioten :P och den gick ut igeen ^^

Sen gick man till skolan, och det visade sig att vi skulle ha apportering.
Först så gjorde vi enkla enkel markeringar, och sen så körde vi linjetag och sen tränade vi ut-tecken.
och hon visade hur man körde klockan.
Tyckte synd om alla hundarna. Det var ju såå kallt för dom.

Sen fick vi reda på att det var första och enda lektionen denna vecka. Värsta onödiga veckan alltså. -.-

Efter skolan så har jag packat och sjungt singstar. 

Om någon ville veta så är jag jääävligt trött på mina nyinflyttade grannar!! De går mej på nerverna så in i helvete.


Ah neh nu ska jag ta och fixa lite käk och försöka bota min huvudvärk. 
Tack å hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0