Kaaaallt !

Fy fan i min lilla låda så kallt vi har det.
I Ljusdal har det varit typ 25 minus och i Ramsjö typ 27 om inte mer!! Borta vid affären så var det 31 minus igår kväll !!!Uscha.
Frös ansiktet av mej när jag åkte hit idag, till ramsjö alltså.

Fan när jag skulle hoppa av så funkade inte stoppknapparna! Jag tryckte på typ fem stycken och busschauffören märkte ju ingenting fast jag ropade på han flera gånger. Så han körde ju för långt jävla gubbe och jävla bussar!!

Träffat underbaraste underbara AxA :) Hon är verkligen bäst! Fast det jobbiga när man varit borta från na ett tag är att hon blir värsta hyper(jobbigt hyper) och så blir hon jätteskällig och ska vakta mej och grejjer -.-

Sen jag anlände hit så har jag läst nya härliga hund(världens bästa tidning i min mening!) och så har jag kollat i min ras-bok efter en ny ras men det finns verkligen inte en rätt ras för mej. Jag blir galen. Har kollat i den där boken sjumiljoner gånger och läst om huur många raser som helst men ingen känns rätt.
Jag har också fått julklapp från mamma, en jättefin giraffprydnad och en aftereight-ask. :)
Har också trimmat AxA lite grann.

Kollar på film, vad kvinnor vill ha, och äter godis och spelar idioten ^^ myysigt.  


Funderar på om man ska åka tillbaka till Ljusdal redan imorgon eller inte. fast jag tror jag måste göra det faktiskt, har så mycket att göra där nere.

Ajja nu ska jag återgå till mitt filmtittande. God natt.

Kraams

Kommentarer
Postat av: carrons

fyfaaaaaaaaaan va kallt! att du överlever liksom!:P

2009-01-05 @ 16:49:56
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0