"känner mej som ett utskitet päron"

Jag är så trött på falska människor!
Jag blir så arg på dej och jag får så ont i hjärtat när jag ser vad du gör.
skulle bara vela glömma bort dej, men det går inte för jag tycker ändå om dej.
Jag saknar dej, fast jag inte vill de egentligen.
Kan inte nån hjälpa mej?


Nu ska jag snart åka iväg, men jag är så jävla trött, har ingen lust att åka..
Jag känner mej som ett utskitet päron.
Allt är bara bajs, men ändå är jag så nöjd med tillvaron.. hur fasen kommer det sig egentligen? Att man kan må så dåligt samtidigt som man mår så bra :S
hehe ajja så länge jag är glad i övrigt så är jag nöjd ^^

Jag skriver sen igen när jag kommer hem.. hare bäst!

kraaams.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem är du trött på? :(:(

2009-01-29 @ 19:53:29
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0