Kursavslut.

Idag hade vi kursavslut för KFV.
Idag har vi pratat foder, frisläppning och oljeutsläpp, vi fick också gå runt och svara på frågor och visa att vi lärt oss hur man fixerar en vinge, bandagerar en vinge, hur man håller en fågel, hur man gör vid sondmatning, hur man kollar fågelns hull och om den är uttorkad eller inte.
Det var ännu roligare att hålla på med fåglarna idag. x) 
och så fick vi intyg på att vi haft kursen.

Efter skolan så gick jag ut med pluttan som vanligt.
sen har jag pluggat lite grann. Men det var så längesen som vi hade det som vi hade den här hunduppgiften så jag har glömt allting. Kommer inte ihåg hur man räknar. Jobbigt men har varit inne på skk och kollat och då hittade jag ganska bra info.

Å faan jag har glömt kolla tåg och busstider. Börjar bli bråttom nu.


På lördag kommer mamma och thordan hit och så ska vi typ tömma min lägenhet. Vilket betyder att jag har ganska mycket att göra imorgon -.-


Imorgon så har vi projektarbete på fm och på em har vi kursavslut i biologi b. 

sen är det praaaaaktik i 12 jädra veckor.
Vecka 4-8 Klockarbol's kennel (uppsala)
Vecka 9-10 looov. (ska till Ljungdalen och ralla lite skoter.)
Vecka 11-13 Vovvens lekis. (Jakan)
Vecka 14-17 Flashdance hundcenter. (Veddesta/Barkarby) 

Har varit ute på en liten walk med Frida.. Gick till bandyplan och lekte på isen :)


Neeh nu ska jag soova. Kraam hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0