låång dag.

Tjollahopp.

Idag tänkte jag ägna min dag åt att packa, och kan ni gissa?
Jag har inte packat ett skit!! -.-  Så jävla förvånande :P
Asså jag får verkligen inte planera sånt här i förväg, för då blir det verkligen inte av.

Istället har jag mått halvskumt, spelat kort och kollat på film, sen i slutet av filmen somna jag.
Vakna för jag fick så jävla ont i armen.

Sen frågade jag Malin om hon hade lust att gå ut med hundarna och det hade hon :)
Så hundarna fick leka av sig lite grann. Letade efter den försvunna bollen, men hittade den inte. :'(

När vi kom in så fixade jag lite käk och så pratade jag med lite folk ^^
Sen gick jag ut på långpromenad med Niki.
Fick skavsår :( inge kul :P

Så nu har jag kommit in igen och pratar åter med lite folk.


Imorgon kommer mamma och Thordan  och hämtar mej, ska ta hem lite saker från lägenheten.
Flyttar om en vecka typ. Deprimerande.


Har också mailat min första praktikplats om hur jag ska ta mej dit och vad jag ska ha med mej och så vidare eftersom jag ska bo hos dom.
En taxuppfödning, där jag ska praktisera i 5 veckor.
De har sagt att jag ska få vara med om en valpning ^^ fast det har jag redan men ändå :)
Åh jag längtar. Fast jag kommer kanske inte träffa AxA under de veckorna :( PANIK!


heeejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0