läggdags.

Tjoho nu är det dags att sova ^^

När jag skulle släppa ut Buffy för att hon skulle äta och göra ifrån sig så stod det 2 rådjur på grannens tomt och det var liksom bara några meter bort.. Hahha det första jag tänkte var " Vad är det där för hund?"  Stor koll man har då, liksom vadå trött XD

Susanne berättade idag att rådjuren nästan försvunnit härifrån p.g.a alla Lodjur som bor här.
Precis på andra sidan vägen så bor det tydligen 1 hona med ungar.
Och hon som vela att jag skulle gå upp i den skogen med hundarna. ALDRIG! Usch.

ajja intresseklubben antecknar.

Det känns som att de är fler och fler som slutar läsa min blogg. Känns lite tråkigt.
Haha jag vet inte ens vilka som läser den. Ni få gärna säga vilka ni är som läser :P
Kul att veta liksom.
Jag kanske inte är en sån spännande person direkt menmen om man vill läsa så vill man.
Antingen tycker man att jag är konstig eller så tycker man att jag är coolishhaha neh gud nu har jag tråkigt. sorry.

ah kvällsrundan är iaf gjord så nu har jag borstat tändena och ska snart sova.
Fan man trött man blir i huvet av att komma till ett nytt ställe och ska lära sig nya saker.
Det är ju inga jobbiga saker jag göra direkt. Bara mer eller mindre roliga. Men redan vid lunch var jag helt slut :P
Haha fan vad klen man är då.

Fan det var ju meningen att det här skulle bli ett kort inlägg men så kan det gå.
Så fort man kommer igång att skriva så kan man inte sluta:P

Jag är iaf glad att jag började med att skriva blogg. Det känns så befriande på något sätt.
Man får liksom ut det mesta av vad man har innanför pannloben.


ah neh nu ska jag sooova.
hörs mer imorgon.

kraaaaams.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är heeeelt klart coolish!!:P:D

2009-01-21 @ 00:12:31
Postat av: Hanna

haha, vilken tur att jag inte är ensam då :)

2009-01-21 @ 07:39:54
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag läser din blogg :D fast det kanske du redan hade kommit på.



Ja, det är jätte härligt & blogga, sen så om folk vill läsa det är ju en helt annan sak ;D haha. men får ut lite tankar som man annars skulle ha gått runt & tänker på HELA tiden, ungefär. Så tur att det finns bloggar :)

2009-01-21 @ 07:43:20
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: carro

jag läser jämt din blogg, för du är visst cooolish!;)

2009-01-21 @ 09:24:56
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0