längtar...

...tills imorgon och nästa helg.
Nästa helg ska kanske underbaraste Frida komma till min pappa en heeel helg.
JIPPI!! ^^ Ska bli sketa kul!
Måste bara prata med pappa och dom om det, men det kommer säkert gå bra :D

Och nu vet jag om morgondagen, vågade ta mod till mej att fråga.
Imorgonbitti så ska vi rasta alla hundar, sen ska vi åka härifrån kvart över 8 in mot Uppsala, släppa av Malin vid tåget som går vid 9 sen ska vi åka och lämna Fylgia, sen så ska jag bli hämtad av pappa troor jag.
Ska prata med honom imorgonbitti om hur vi ska göra. Men troligtvis hämtar han mej där.
Å sen åker vi hem till Myra och har det så underbart man kan ha det ^^

Just nu sitter jag och pratar med två människor som gör mej väldigt glad ^^
Egentligen måste jag packa men jag är så jävla trött, plus att typ hela huset sover, så om jag skulle börja packa så skulla nog alla hundar börja skälla vilket inte skulle vara så lämpligt.

(Jag är något illamående, för att Malin proppat i mej massa grädde)


Neh men nu ska jag strax sova. 

 Hare bäst så hörs vi ^^   

Kommentarer
Postat av: carron

oh, vad fuskigt roligt ni kommer att ha de!:D

2009-01-23 @ 07:57:24
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

men vilken tur att du vela vara ofräsh med mig & jag ägera inga såna strunpor. haha. Jag drömmde om en massa strumpor i natt.. om du vela veta :p haha :D



Men var bra att du också håller med om det jag menar om kärlek, slipper jag stå där helt ensam :) hoho.

2009-01-23 @ 07:57:41
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0