Ledsen i ögat.

Fick nyss svar från en av mina praktiker och kommer säkert få samma svar från min andra praktik.

Det gick inte att ta med en valp dit för att hon skulle ta för mycket av min tid.
Dom har 6-månaders gräns(som de flesta hunddagis) och att hon hade väldigt fullt.

Jävla fucking skit.

Jag är så ledsen.
Annars när det är en hund jag vill ha så brukar det vara en annons jag läser, men den kan jag ju bara lägga undan och glömma, men det går ju inte nu.
Nu kommer jag träffa henne varje dag i 3½ vecka till. JOBBIGT!

Fan vad den här praktiken har förstört mitt liv.
Jag har gått miste om 4 saker BARA för att jag ska på den här jävla fittpraktiken!
Jag är så arg och ledsen! FY FAN!



Sen så har Susanne fått återbud på korthårshanen. Jävla skit. Dom som är så jobbiga.
Våra öron som verkligen längtade tills nästa vecka :P

Och imorgon blir det till veterinären med 2-3 valpar. För besiktning.

Neh nu ska jag deppa ner mej totalt och kolla på film eller nått.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Finns det ingen som vill vara hundvakt?

2009-01-27 @ 23:39:08
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/
Postat av: carron

:'(

2009-01-28 @ 14:20:21
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

vilken skiiit:'(

2009-01-28 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0