Inget roligt inlägg.

Vakna klockan 9 av att AxA spydde.. men jag somna om lika fort igen :P 
Gick upp tjugo över 10. och har för en gångs skull sovit gott ^^
Jag har drömt massor inatt, haha jättekul var det.

Mamma och jag tog en promenad på sjön. Suveränt skönt! 
Fasen vad glad man blir när man lyckas sätta på sig exakt mängd kläder! Antingen brukar det bli för mycket eller för lite. men idag lyckades jag =) wii. 
Hundarna sprang och lekte otroligt mycket idag. Väldigt skönt att se, mammas hundar är inte så mycket för att leka direkt. : / 

Ah sen har jag inte gjort så mycket mer. Har som vanligt kollat på vänner :) 

Ätit god mat. Åt Lax, potatis och skagenröra. njam. 

Något som stör mej vad gäller att äta mat hos mina två familjer är...
...att hemma hos pappa så brukar/brukade det bli att jag vart lämnad själv vid matbordet bara för att jag äter så långsamt. De orkade liksom inte vänta tills jag ätit klart.
...att hemma hos mamma så brukar det vara så att tv:n(sport) är viktigare för min mamma än att äta tillsammans med mej och Thordan.
Om det är typ friidrott eller som nu skidor på tv så brukar hon alltid skynda sig och äta för att kolla på den där jävla tv:n.
Hon sitter jämt vid den där jävla tv:n!
 
Jag trodde det skulle bli skillnad nu när vi flytta från sthlm, men neeeh då det börjar bli typ exakt likadant.
I sthlm så levde min mamma framför tv:n och jag blev då exakt likadan. Jag hade verkligen inget liv förut och min mamma gjorde det inte direkt bättre. Jag har typ klarat mej själv vad gäller laga mat och sånt där under större delen av min skoltid(det för att min mamma inte har hälsan med sig alltid). Men när vi flytta upp hit så förändrades min mamma skiitmycket. Positivt alltså. Hon gjorde saker hela dagarna, tapetserade och fixade i nya huset och hon mådde jättemycket bättre och satt typ aldrig vid tv:n, men nu så har typ allt gått tillbaka till det gamla, iaf när jag är hemma.
Ajja nu ska jag inte klaga nå mer. Mitt glada humör förstördes bara nu när vi satt och åt och hon gick från bordet så himla fort.

Nu ska jag in i mitt rum och tråka och förhoppningsvis ta tummen ur arslet och börja möblera om lite grann.

Heeeejs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, va tråkigt det där med din mamma :( måste kännas ganska trist!

2009-01-11 @ 13:05:51
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu kommer jag säkert låta som nån psykolog men det bäst vore det ju om du berätta för henne hur du känner^^

2009-01-12 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0