Mamma Mia

Har nyss kollat på mamma mia med Sanna, Pappa och Nina.
Den var riktigt bra faktiskt.
Hahha pappa och Sanna var tvungna att gå ut ur rummet under en sång för at de börja gråta XD
Så gulligt!

Har varit värsta mega deppdagen idag.
Hatar strul.
Är så jävla fucking sur på mej själv för att jag inte skaffat körkort än!
Varför i helvete har jag inte gjort det!? Jag behöver ju verkligen det just nu. Hatar att åka kommunalt, det suger kuk!!!
USCH!

Ah nu är det snart mat, men först ska jag följa med pappa ut med hundarna.
Är riktigt skitväder här asså, har snöat inatt men nu så regnar det typ, så det är ju slaskskit.



Åh vad jag längtar tills nästa helg, eller speciellt till söndag!

Neh nu ks ajag ut.. hare bäst!
Heejs

Kommentarer
Postat av: carrons

ohg, visst är den mysig?:)längtar också till söndag, ska bli såå härligt!:')

2009-01-25 @ 18:48:10
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0