Måndag.

blööh.
Somna typ tjugo över 4 inatt. Trodde jag skulle vara tröttare idag, men det kommer väll.

Ah nu har äntligen vakna med the voice börjat på tv:n så jävla gött. Älskar det programmet.
Det första jag gjorde imorse var att kliva i hundskit -.- fan vad surt. Men ajja jag fick bort det mesta iaf :P
Sen gick man till skolan med Frida. Skulle ha prov. Wiiho. Fan jag hade tränat på helt fel saker.
Men jag skrev på varje fråga iaf.
Och fick reda på att alla kurser som vi haft innan jul ska betygsättas nu, så alla upgifter måste vara klara denna vecka!
Men fan vad kul då! Fan hur många uppgifter som helst plus packning. Asså jag kommer gå under denna vecka.

Sitter här nu med Frida vid min sida. Jag har tråkigt...

...blablabla...

Neh nu ska jag ta lite lunch tror jag..

hare bäst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha!! fan att du klev i hundskit då..:P

2009-01-12 @ 11:18:14
URL: http://thefrittjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0