Miltons dödsdag :'(

Hejsanhejsan.

Dagen började inte dirket bra.
Var på värsta dåligt humör, så jag pallade inte gå upp ur sängen :P

När jag väl gått upp så blir man genast på sämre humör då man möter mamma.
Mamma: Godmorgon.
Jag: Godmorgon.
Mamma: Har du pluggat något?
Jag: ja jag pluggade häst igår kväll.

(jag något sur över att det är det första hon frågar på morgonen)

Mamma: vet du vad jag låg och tänkte på inatt när jag inte kunde sova?, att du bara har en vecka på dej att packa.
Jag(något sur): mmmm jag vet.


Faaan! Vad är det Moa är stressad över? Jo allt pluggande och packningen. Bra där mamma att du förstör morgonen genom att påminna mej om det.


Ajja, har möblerat om lite grann i rummet idag. men har inte mått så bra så jag har mest gosat och busat med hundarna.
Fan vad jag älskar våra hundar. <3


Ah åkte bussen ner till Ljusdal idag, Madde var på bussen vilket var bra eftersom jag glömt min iPod.
Jag pladdra på som bara den. Resan ner gick jättefort :P
Madde har ju fixat sitt hår och det var ju så fint ^^

Sen så gick jag med Frida upp till gärdeåsen och så gick vi lite senare till affären.
Lite förvånad jag blev över mej själv, att jag bara köpte 2 liter mjölk.
Följde med Frida hem sen, vi gjorde ingenting. Kollade lite på tv bara.

Hahha Frida hatar att jag inte är kittlig. Så hon petar på mej heeeela tiden.
Då petar jag tillbaka, men hon tycker det är orättvisst eftersom hon är kittlig.
Så enligt henne så får hon peta på mej men jag får inte peta på henne.
Men jag säger att jag tycker det är same shit eftersom jag tycker det är obehagligt.
Men då kommer hon med sitt jävla.. jag gör det med kärlek moa, jag gör det med kärlek.
haha Frida du är en sjuk människa, fast det är jag också, så det jämnar ut sig. :P

Sen beslöt jag mej för att gå hem. Så jävla halt ute ju. Fan. halkar heela tiden.

Väl hemma så fixade jag lite käk, njamnjam.
Sen satt jag bara vid datan.

Sedan var det dags för lillfnoffsan att gå ut. vi fick trevligt sällskap också.
En vääldigt god nyhet är att jag och AxA hittade hennes boll som varit borta. Wiiho^^ Lycka.

Och nu har jag suttit och kollat på nå hajprogram på discovery.
Måste fan duscha och klockan är 2, inte bra.
har typ inte pluggat någonting inför provet imorgon. PANIK!
Först hörde jag att provet skulle vara imorgon, sen på torsdag men mest logiskt skulle ju vara på tisdag, så jag har varit väldigt förvirrad men ajja, imorgon är det iaf. Jobbigt att det är ett Gunnel-prov -.-

Ah varit en bra dag idag, även fast den inte började så bra.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. sen soooova.

Kraaam heejs


En liten minnesstund för Milton eller Milton-L som han heter i stamtavlan. 

  

Sorgens dag är åter här.
Dagen då min bästa vän dog.
11 januari 2005 15.00 Jag minns det som igår.

Idag är det 4 år sen du försvann från mej. Du är så oerhört saknad.
Jag tänker på dej varje dag.
Mamma och jag gick och pratade om dej igår.
Det var nästan första gången jag kunnat prata om dej utan att få en klump i halsen och tårar i ögonen.
Men det får jag nu.
Du fanns där för mej när ingen annan fanns där. Du var min enda trogna vän.
Du var underbar.

Milton (fjoffen, ploppen, miltonfjoff)
7 februari 2000 - 11 januari 2005

Min ängel <3





Kommentarer
Postat av: carrons

haha, frida med sitt jäääkla peeeet!;)haha, bra att du står på dej!:D

2009-01-12 @ 07:52:52
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0