morgondagen?

undrar hur den kommer bli.

Jag ska ju hem till pappa, och han kommer till Uppsala vid 10 typ och vi(jag, Malin och Susanne) ska in till uppsala för att Malin ska åka upp till hudik och så ska vi lämna Fylgia hos sin matte. Men jag vet inte om jag ska stanna där och vänta på pappa eller om jag ska åka hem hit igen för att sen ta bussen tillbaka till Uppsala.
Jag har frågat hur jag ska göra men jag får ju inget riktigt svar..
Jobbigt. Jag vill ju inte tjata  heller, så att det låter som att jag vill härifrån.

Dagen har varit väldigt låångtråkig.

Ska nog passa på att försöka plugga lite grann. Men kommer ju inte orka. -.-

Känner mej lite smådepp.

Ajja skriver senare.
Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0