Myra igen :)

Nu är jag hemma hos pappa.
Asskönt.
Fast tycker lite synd om Sanna, jag är inte direkt den roligaste och snällaste syster som kommer hem.
För jag har sån jääävla huvudvärk!
Jävligt längesen jag hade såhär ont, liksom på gränsen till migrän.
Hundarna tycker nog inte heller att jag är så rolig. Var tvungen att gå ut med dom, och jag hade inget tålamod alls så det blev skrik och drag i koppel och så lite mer skrik från min sida >.<
Är verkligen inte på humör just nu.
Hahah och så ringde Arne när jag typ precis kommit hem hit.. han skulle komma till min praktik, men det fick bli nån annan gång helt enkelt.

Idag har jag typ bara gjort det vanliga. Ganska tråkig dag.
Har mått jättekonstigt sen igårkväll :S Hoppas det inte utvecklar sig till något värre.

Imorgon så drar man ner till sthlm.
Pappa ska hjälpa bror min att flytta och under tiden så ska jag och Sanna till PCcity och hälsa på min andra bror och sen blir det gå lite på IKEA och sen ska vi vandra bort till Jakan centrum och shoppa lite grann ^^ Ska bli värsta skönt :)



Neh nu ska jag kolla med Sanna om hon vill kolla på film med mej, för jag måste verkligen vila, kommer dö annars.
Hare bäst,

Heeejs

Kommentarer
Postat av: Frida

iiinte bra!..:/ måste vara frisk och kry på söndag! hur ska du annars orka äga uppsala med mig och Carro:P hehe. saknar diiig!!!

2009-01-30 @ 22:10:23
Postat av: Lina

jag var med på IKEA idag :) fast i skärholmen då förstås :)

2009-01-31 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0