nästan klar fan.

Imorse när jag precis gått upp så ringde Niki.. hon satt på tåget och hade tråkigt.
Vi prata i typ 1½timme.

Sen satte jag på lite musik och börja packa.  Så nu är jag typ klar.
Bara lite grejjer som jag kan packa ner när jag packat väskorna till imorgon.

Malin kom förbi mej och då tog jag en lååång paus :P
Vi prata om lite allt möjligt ^^ Fan har inte träffat henne på en vecka nästan :P
Sen följde hon med mej till affären och efter det så stod vi utanför henne och prata ett tag.

Och nu har jag ätit lite mat och kollat runt lite på datan. Ska nog börja packa väskorna till imorgon, då jag ska upp jääättetidigt och åka ner mot uppsala.
Ska bli jätteroligt.
Men är lite nervös inför resan eftersom jag har min sociala fobi, då jag har problem med att åka kommunalt.
Och att ringa i telefonen är värre och det kommer jag ju bli tvungen att göra imorgon om något skiter sig.. Åhh ångest!  
Ajja bara att andas och göra det. Bara att tänka på vad man lärt sig på BUP så blir det nog bra.

Fan vad bra BUP är alltså. Helt otroligt.
Tack Katja för all hjälp!

Ah neh nu ska jag packa.
Heejs så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0