Nu är andningen igång igen.

nu har jag börjat andas igen så nu har jag äntligen fått lite till gjort. Men resten får jag fixa imorgonbitti.
Ska ställa klockan på 4 tror jag.  Känns lite jobbigt att kolla på klockan och se att den är över tolv och veta att man ska upp om mindre än 4 timmar -.-
Därför ska jag nu gå och lägga mej för att sova och ta det lugnt. 

Kommer få ha datan på inatt, bara för bror min håller på att skicka ett album till mej.. och det går seeeeegt. 
Han skicka den tidigare idag och när den nästan var klar efter nån timme så loggar den dumstruten ut xP 
Åh såå typiskt.. Han hade glömt bort att han höll på att skicka. 

Ajja neh nu ska jag sova. 

God natt allesammans.  =) 

Önska mej lycka till tills imorgon! Glöm inte bort mej :P 
heeeeejs.  

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!!! det klart ja inte kommer att glömma bort dig:P det går inte:P

2009-01-19 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0