Nu brast det.

Började packa mina väskor som jag ska ha med mej imorgon.
När jag insåg hur mycket packning jag ska släppa på så blev jag så less på den här skiten.
La mej ner på sängen för att andas.
Så ringde jag mamma och fråga hur jag ska göra med nyckeln och blabla.
Känner hur jag bara blir mer och mer depp. Känner gråten i halsen.
När vi lägger på så börjar jag direkt stortjuta.
Går in på muggen för att hämta papper.
Då ramlar jag ihop på golvet och gråter, gråten som jag väntat på så länge. 
Jag orkar inte med det här.
Att gå upp tidigt som fan och sen släpa ner typ 4 väskor till stationen för att sen åka till ett ställe där jag aldrig befunnit mej och hitta till rätt buss och sedan knappt veta vart jag ska hoppa av är inte min melodi.
Jag får panik av sånt här.  Och då menar jag verkligen panik.
Jag är så ledsen och mår så dåligt.

Skulle såå vilja ha en bil just nu. Så att jag bara kunde kasta in allting i bilen och sen dra. I min egen takt.
Att slippa kolla tider och anpassa mej efter andra.

Usch jag som tänkte lägga mej klockan 10 idag men det kommer ju fasen inte gå. Måste packa klart och städa. Duscha måste jag ju också göra. Faaan.

Jag kommer fan gå och dränka mej snart.


baaaaajs

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer gå bra.

Andas & tänk att du kommer klara det! Om du har klarat av att ta hand om en hund sen den var valp, så klarar du det här också!

2009-01-18 @ 22:05:49
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: jenny

Det kommer gå så bra lillesyster och är dom inte snälla får väl föredetta krigarn från jakan komma o spöa dom :)

2009-01-19 @ 00:20:49
URL: http://jennyoanton.blogg.se/
Postat av: Frida

Du kommer och klara det här Moa!!

Va stark och andas, och om du någonsin vill prata med nån så är jag bara ett telefonsamtal bort, och även sms för min mobil är fixad:D

2009-01-19 @ 08:09:30
Postat av: carrons

ooooooh, får ont i magen av att läsa, men jag VET att det kommer gå så bra, de är bara "hold on be strong"! tänker på dig!:')

2009-01-19 @ 15:35:14
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0