nya funderingar, nytt hopp.

Kan det funka?
Kan jag kanske köpa en valp?
Hanna fick mej att börja fundera.

Valpen blir denna vecka 8 veckor.
Alltså är hon 11 veckor då jag slutar min praktik här.
Jag har 2 veckors lov. Alltså är hon 13 veckor, då jag går på nästa praktikperiod.
Det är nu problemet börjar!
Hur gör jag under praktiken?
Hanna föreslog att jag ska fråga praktikerna om jag kan ha med henne dit.
Visst kan man fråga, men pessimist som man är ibland eller snarare realist så tänker jag att de inte kommer gå med på det.
Eftersom de har sina policyn. Att hunden måste vara si och så gammal.
Och jag vill ju inte sumpa mina betyg för att jag ska strula med en valp.
Jag vill ju inte heller att mamma ska ta hand om henne alla veckorna.

Annars kan jag fråga Susanne om jag får ha kvar henne här under praktiken.
Men det blir alltså 8 veckor extra.
Alltså kommer hon att vara 19 veckor när jag hämtar henne. Och det är ju inte så bra :/
Krångligt.

Men ändå om jag sitter här och planerar och funderar så kommer jag ringa mamma imorgon, och hon kommer garanterat förstöra mitt hopp direkt!



Men ah iaf.. bara lite funderingar jag har just nu.

Jag sitter och har jääättetråkigt!
Spelade spel med Frida på msn, men då började ju hon helt plötsligt med en massa annat.
Så jag får sitta här själv i min ensamhet.
(haha allt för att hon ska få dåligt samvete ^^)

men seriöst jag har jättetråkigt.
Jag hörde Susanne börja surra något om att vi skulle börja jobba men jag tror hon fastna ett tag till vid tv:n..
men snart så.. Sen när vi är klara så ska jag lägga mej och kolla på film tror jag. Hääärligt. =)

Ajja Hare bääääst!


Pluppan

Kommentarer
Postat av: Frida

FÖRLÅT!!!!! jag hatar att det är så lätt att ge mig dåligt samvete..:P

2009-01-26 @ 21:34:23
Postat av: carrons

oh, vad roooligt om du skulle skaffa valp!:) håller tummen för dig!

2009-01-27 @ 08:12:29
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0