Underbart nyårsfirande.

Tjollahopp!
Var ett tag sen jag skrev, pga att jag befunnit mej i jäderfors. ^^
Ska försöka sammanfatta mej kort, vilket kommer gå åt fanders men iaf :P

30 dec.
Åkte från pappa hem till ljusdal. Där packa jag om, mamma hämta AxA och så hade jag lite tid över så jag spela lite GHareosmith. Kul ^^
Sen drog jag tillbaka till Gävle igen och där hämtade Frida och Carro mej. Så drog vi till sandviken och handla inför morgondagen.
Drog sen hem till Frida och Niki och åt lite Tacos och så spelade vi kort(plump) resten av kvällen. Myysigt.

31 dec.
Frida och jag snooza i typ 1½ timme :P
Sen gick vi ner till stallet och Frida mocka och fixa lite i väntan på att Niki skulle bli klar. Sen tog Frida och jag en promenad med Oliver. 
Sen drog vi hem till Carro, och där spelade vi kort och hade det trevligt.
Sen hade vi så tråkigt å vi började fixa oss för kvällen ^^
Vid 5-6 öppnades första drickan i väntan på att Antonia skulle komma.
När hon kom så började vi(Carro) med maten. Fläskfilé med supergod sås och potatisgratäng(pommes för lilla Frida) 
SÅÅÅ JÄÄÄVLA GOOTT !! <3 NJam
Sen så sjöng vi singstar typ hela kvällen :D Askul.
Vart lite plump vid 11 typ, sen vid tolv så satte vi på tv:n och gick ut på verandan och skålade och kollade på de få fyrverkerierna som va.
Sen kollade vi på film, Kallt byte. Den var faktiskt ganska bra. :P
Sen var det nattinatti.

1 jan.
Vakna vid typ halv 10 ungefär.
Spelade lite kort och sen åkte Antonia hem.
Jag, Frida och Carro kollade på benknäckergänget, spelade kort, köpte pizza och kolla på I, robot. sen spelade vi kort och sen kollade vi på Day after tomorrow. Sen skjutsade Carro hem mej och Frida. 

2 jan.
Jag och Frida hade huset för oss själva.
Så vi bänka oss framför tv och kollade på Hairspray och sen hoppa jag in i duschen medans Frida kollade på slutet av En natt på museet. Sen började en film som heter Next med Nicolas cage som vi fastnade vid. Den var riktigt bra, fast lite konstig. 
Sen vid tre så kom Fridas föräldrar hem, då gick jag och Frida ner till stallet ör att mocka. 
Senare så spelade vi kort och Berit(fridas mamma) lasagne, njamnjam.  
Sen var Berit med oss och spelade kort. Sen vid 6 så skjutsade Berit och Frida in mej till Gävle. 
Frida hade sett att tåget skulle gå 19.28
men det kom ju aldrig nå tåg. Sen så står det att den kommer in till stationen vid 20.10 och då trodde jag att den skulle gå klockan 20.10 typ.. så jag hoppade på tåget och då visar det sig att den ska gå 21.10 så jag satt där på tåget i en timme. Sen så var det ett annat tåg som var försenat så vi fick vänta på resenärer från det tåget.
Så tåget gick från gävle 21.30 och var framme i Ljusdal typ 23.15. Uscha ingen rolig kväll. 

3 jan. 
Jadu idag har jag varit till affären med Malin, trevligt att träffa henne igen :)
Sen så har jag vart ner i källaren och hämtat några kartonger och ska väll börja packa i lägenheten :'( 
Annars har jag bara tagit det lugnt och suttit här och lyssnat på underbara Volbeat. ^^


Ah tack tjejer för några underbara dagar, även fast vi inte alltid haft så mycket att göra :P  :)

Go och gla' kexchoklad.
(För dom som inte vet så kan inte jag säga kexchoklad :P)


Heeejjs Kraaamms =)



Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi! tack själv:D det var jtte roligt att du ville komma.

2009-01-03 @ 20:35:02
Postat av: carrons

hihi det var suuuperroligt att du kunna komma hit, och bra att du verka haft de kul, för det har iallafall jag! :D hehe, men jag fastna vid en viss mening i ditt inlägg "Sen kollade vi på film, Kallt byte. Den var faktiskt ganska bra. :P" HAHA :D

2009-01-03 @ 20:35:52
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0