rubrik.

klockan är runt halv tre och jag sover inte.. har varit ute med axen i tre timmar ungefär ^^
Det har varit trevligt.


Jag har en sån ångest över mej själv. Varför ska jag vara så här för.
Varför förändras jag så mycket beroende på vem jag är med?
Usch jag hatar det. Skulle vilja kunna vara mej själv heela tiden, asså jag är ju mej själv men jag känner mej som mest Moa när jag är med mina närmsta vänner. Annars är jag som en helt annan person. Tycker inte om det.
Jag tycker att min osäkerhet och vill-att-alla-ska-tycka-om-mej känsla kan köra upp sig. Varför ska jag bry mej om vad andra tycker? Det funkar ju inte så.  Jag kommer ju inte komma någonstans här i livet om jag ska hålla på så här. 

Stå på dej Moa Eriksson! Be yourself ffs.


Neh nu ska jag sussa. Kommer vara så död imorgon.


hare bäst kramms

Kommentarer
Postat av: Hanna

men moooi då, jag lovar att jag tycker om dig även om du skulle vara dig själv =)

2009-01-13 @ 17:35:24
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0