slappish

Vakna 11.
Hade skiiitont i nacken. Så jag stretcha den lite grann medans jag lyssna på musik.
Gick ner till tv:n klockan tolv.
Sen satt jag där  typ resten av dagen. 

Vid 2-3 så kom Sanna hem.
Vi drog då ut med hundarna och sen ner till Österby för att handla lite.
Kändes inte så roligt eftersom jag ser ut som ett rövhål för tillfället XD 
Men men jag överlevde det också.

Väll hemma så lärde Sanna oss ett nytt spel, Kometen.
Ganska kul spel.
Sen var det paj till middag, njamnjam gott.

Å nu sitter Sanna och jag här och irriterar oss på youtube som fan!
Jävla skit asså.


Skriver kanske mer sen.

Fan jag måste ringa Frida också, det får jag inte glömma.


Ajja heeejjs  så länge.

Kommentarer
Postat av: Hanna

mm, det blir ju ganska mycket pengar.. det borde ju bli runt 15 000 totalt med vetkostnad, försäkring osv :/



Jadu, det är en person i våran klass som har sagt det! Jag är helt chockad över det. Att man har mage till att säga det.. visst, jag kanske kän kläcka ur mig nån komentar å så. Ingen är ju felfri, men det där var bara elakt tycker jag.

2009-01-25 @ 03:49:02
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0