söndag -.-

Vill inte ha söndag idag.
Fast det positiva är att pappa kommer hem alldeles strax :D

Ah nästa helg skiter sig lite grann.
Eftersom vi ville att Frida skulle komma hit till pappa så gick inte det för att min syster ska ha "kalas" för att hon fyllde 18 i fredags.
Men det jättebraiga är att det blir New Yorker på söndagen!!!
Såå jävla bra!
Fan jag måste ringa Malin, det får jag inte glömma!
Frida, Carro och jag(kanske Malin) ska diit.
Perfekt nu när jag ändå håller till vid Uppsala jue.


Ah så jag längtar dit.


Jag längtar ABSOLUT inte till resan tillbaka till kenneln.
Idag visade det sig att det inte gick nå bussar eller nått.
Så då måste jag åka imorgonbitti.
Men problemet är att Nina åker och jobbar så hon kan inte skjutsa mej, pappa ska jaga så han kaanske inte kan skjutsa mej, ska prata med honom.
Annars måste jag åka ner till Österbybruk med Sanna på morgonen, ta buss därifrån till Skyttorp, sen tåg från skyttorp till Uppsala, sen buss från uppsala till Ålandsdal och sen byta där till en annan buss.. och sen vet jag inte vart jag ska hoppa av.. Det känns så jävla bra det här ju! JAG FÅR PANIK!


Neh nu ska vi vänta på att pappa kommer, så ska vi äta koorv med bröd.
Sen blir det promenix med hundarna i skitvädret.

Jag saknar AxA. Och jag vill ha en VALP! NU!


Hahha Sanna och jag har haft den bästa morgonen ever asså.
Skitkul hade vi när vi vakna.
Vi stretchade (för att hon hade träningsvärk) och så skämtade vi med varandra, sen så hjälpte hon mej lite med läxorna jag måste göra. Vi skulle sätta oss och göra min läxa senare idag. Känns bra :)


Neh nu ska jag gå ner till dom andra och vänta på pappsen.



hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0