Sthlm/Jakan idaaaag (Inget roligt inlägg)

Vi drog från Myra runt halv tio.
Stanna till i Uppsala på biltema.
haha roligaste idag hände där XD
När vi skulle parkera bilen så kom det en ledningsbil(brandkårn), pappa hade sin rökdykartröja på sej och den andra hade sin "brandmanskostym" och de har aldrig sätt varandra förut men ändå hälsar de på varandra. Sen när vi kommer in på affären så går vi förbi honom och så stannar pappa och börjar prata med honom som om de känt varandra sen innan.

Det tyckte jag var ganska sjukt faktiskt. Men sen så får man inte glömma att det är min pappa vi pratar om + att han är brandman.
Ah men sen iaf så drog vi ner till Kallhäll och hämta bror.
Drog sen till Jakancentrum för att gå på bolaget.
Sen så släppte pappa av mej och Sanna vid IKEA.
Vi gick upp och hälsade på bästa brorsan Fredrik ^^
Vi gick och åt lunch med honom :) på donken. Var fettgott.
Sen gick vi tillbaka till hans jobb(PCcity) och kolla efter en mp3 till Sanna.
Sen vart det Ikea och sen drog vi till centrum.
Vart sjukt besviken på jakan alltså! Dom hade ju INGENTING!
Här hade jag gjort mej beredd på att shoppa men icke då.
Vid fyra hämta pappa oss och vi åkte till Solna och hämta Nath.
Sen till Uppsala och hämta Thias.
Seeeeen vart det hem till Myra. Och här sitter jag nu ^^ 

Ska strax ner och lira nå spel som Sanna fick i sin happy meal XD
Vi höres imorgon eller nått.
Hare bäst.


LÄngtar som fan till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är ju jätte svårt att veta vad man ska göra.. eftersom det kommer följa med hela livet. Men jag tror att jag har kommit på vad jag ska göra nu iaf & så ska den på sitta på foten :)

2009-02-01 @ 12:05:10
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0