tomt.

Nu har mamma varit här. Hämtat massa saker.
Tagit med sig AxA, så  nu är det ju så tomt. Kommer nog inte träffa henne på 5 veckor, men sen har jag lov i 2 veckor och då träffar jag henne igen :D

Min mamma tyckte om mina kylskåpsmagneter. :)
På en står det  " Min mamma är en skyddsängel, en tröstande famn och min bästa vän"
och på den andra står det "En dag ska jag hitta min prins, men pappa kommer alltid att vara kung"
And it´s soo true ^^,

Idag ska jag fortsätta packa och så ska jag plugga, som vanligt helt enkelt. Känner mej lite tjatig men vad ska jag göra. Min vardag är inte så spännande direkt :P

Ah neh fan jag tror jag ska lägga mej och sova nån timme, har så ont i huvet. 
Hehe ah vi får se om jag gör det eller inte.

Ha det bäst. heeeejs.

Kommentarer
Postat av: E

Mysiga magneter m fint budskap!

2009-01-17 @ 15:26:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Frida

Va tråkigt att lägenheten är tom..:/

2009-01-17 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0