trött.

Fy fan vad jag sover dåligt hemma i ramjsö nu för tiden!
Inatt så sov jag någorlunda bra fram till typ 5 då en hund börjar hosta av att han/hon satt något i halsen, sen så låg jag och inbillade mej att hunden kvävts till döds så jag kunde inte riktigt somna om. Sen så vaknar Lisa och börjar gnälla gånger hundra och vill ut från mitt rum. Efter typ en halvtimme så tröttnar jag och släpper ut henne vilket alltid slutar med att alla hundar börjar skälla -.-
Sen så har vi ju Kira som alltid ska skrika och så AxA som tar upp hela sängen.
Plus att det var/är huuuur kallt som helst i mitt rum, så jag har legat å frusit och så har jag fått ont i nacken och huvet av kuddarna.
Så jag har inte mått så bra idag. Det hjälper ju inte direkt att mamma är som hon är. ><

Jag fattar inte hur det kommer bli när jag flyttar hem igen. Jag kommer ju inte få någon sömn alls ju.

Ah jag har kommit tillbaka till Ljusdal nu igen. Tyckte synd om lilla AxA när vi stod å vänta på bussen, det var ju så jävla kallt så hon frös om sina tassar gånger hundra och börja gnälla. Usch stackars stumpan.

Jag har så mycket att göra. Läxor, städning och packning. ticktack.

Men jag ska nog börja med att gå till affären.  heeejs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jadu, lite saker som har hänt.. men det är lite hemlig än. kommer nog berätta när vi kommer tillbaka från prakiken.. :(

2009-01-05 @ 23:22:24
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0