ta tummen ur arslet...

... är något jag verkligen behöver göra !!

Faaan, vad trött jag blir!
Jag MÅSTE verkligen städa och packa, och läxor i massor behöver jag göra. Jag får fan inte skjuta upp det hela tiden!!!
Men det är ju det jag gör. Idag har jag åtminstonde varit duktig, jag har diskat och tagit upp några kartonger, men mer än så är det inte -.-

Jag har ett problem,
på onsdag börjar skolan och då ska "hundarna" ha jaktträning, vilket betyder att jag måste hem och hämta AxA. Så jag måste åka fram och tillbaka till Ramsjö. Men jag har verkligen ingen lust att åka någonstans eftersom resan var så jobbig igår.
Men funderar på att åka upp imorgon och ner igen på måndag. Måste nästan det eftersom det troligen inte går någon buss på tisdag.
Fan vad jag hatar att bo i Ramsjö ibland, då det går bussar såå jääävla sällan. Plus att jag hatar dessa bussar!

Ah neh nu ska jag kolla på lite robert gustavsson (lösvikt) sen ska jag soova. Såå skönt.

Ses imorgon. Kraams

God natt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kan få låna min lägenhet att ha Axen i :D

2009-01-04 @ 15:07:10
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0