urk

klockan är mycket.
Jag måste duscha innan jag går och lägger mej egentligen, men jag känner mej som en zombie.
Har packat i nån timme nu, men ändå så känns det inte som om jag fått ihop nånting.

Dagen har varit ganska bra. Frida och jag plugga fram till klockan 4 ungefär.
När jag tänkte skicka hem mitt arbete hem till min data så blev jag distraherad och började kolla tågtider så jag glömde skicka hem det >< Så jävla arg jag blev när jag kom hem och kom på det. Jag börja fan störtgrina.
Hoppas datasalen är öppen på söndag så att jag hinner gå dit och skicka det.

åhh imorgon kommer mamma och hämtar grejjer som sagt. Gud vad jag tycker synd om min mamma, hon kommer få städa i ordning min lägenhet -.- stackare. Hon fick fasen städa för min del i Maddes och min lägenhet också, bara för jag mådde så dåligt då. Ah nästa lägenhet jag flyttar från ska ta mej fan jag städa! :P
Stackars mamma, men vad gör man inte för sin underbara dotter x)

Gud vad jobbigt det känns att flytta från den enda lilla plats där man verkligen känner sig hemma. Allt här är ju mitt, jag bestämmer vad som ska står vart, vad som ska göras när. Jag kommer ju inte kunna det på ett tag nu :'(
Ah hoppas jag flyttar hemifrån snart igen!

Fatta, på måndag måste jag åka härifrån Ljusdal klockan 6, alltså måste jag gå upp 4-halv5 -.-


Ajja nu ska jag hoppa in i duschen då -.- orkar verkligen inte.. men jag har ingen aning om när mamma kommer imorgon så jag vill inte ta några chanser, hon ska inte behöva se mitt hår i detta skick :P hehe neh fy fan jag måste sova.

Ses å höres bitches ^^,
kraaams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0