vilken depp-dag detta blev då.

uscha.

mår så jävla dåligt.
Har lust att ringa Frida och fråga om hon vill komma hit och göra mej sällskap när jag ska packa, men hon ska kolla på prison break sen så det känns lite onödigt att ringa hit henne i 1½ timme bara.

Har packat en kartong, tagit ner några tavlor, hämtat upp 2 kartonger till.  Sen så har jag påbörjat ett arbete, men jag pallar inte koncentrera mej.  Vill bara gå i dvala.

Vill verkligen inte att AxA ska åka hem imorgon, så ska nog fråga Malin om jag får låna hennes hundgård. Problemet där är att AxA inte vågar gå i luckan, men det är hennes problem :P

________________________________________________________________________________________________

oj jag gick iväg en stund under mitt bloggskrivande för att fixa mej lite nudlar.
Så då ringde jag en sovande Frida, så nu är hon påväg hit till mej. Hoppas jag blir på bättre humör då.

Sen så ringde mamma och sa att de kanske kan åka ner på onsdag istället och då att mamma rastar AxA så att hon klarar sig liksom.
Men hon skulle prata med Thordan och se vad han tycker.

Neh nu ska jag bara sitta här och vänta på att Frida kommer.

Hejjs Kraams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0