"His running is cute"

tjollahopps..
 fan jag har inte gjort ett piss idag..
kollat på speedway-finalen.. som var i ett x-antal timmar, läst och städat garaget/stallet med pappa och Sanna.

Nu har jag suttit här och kollat runt, lyssnat på musik å sådär..

Sanna ropa på mej för ett tag sen att vildsvinet var framme..
..ah just det pappa och dom har haft besök av en sån sjukt stor vildsvinsgalt här ute på åkrarna.. så jag sprang ner och ut på verandan men då hade den flyttat på sig så den inte syntes längre, så ska gå ner snart igen och kolla om han kommit fram igen ^^ schpeenande!



nehdu glenn nu ska jag dra vidare.. ska ner och spana och kolla om pappa vill lära sig ett nytt kortspel ^^
fan vi spelar ju bara plump annars.. och jag förlorar varje jäääävla gång.

Har varken tur i kärlek eller spel.. vad är det för nått!? argh



nehh
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0