Jackson Rathbone.. I like.

Vem tycker inte om Jackson Rathbone?
MUMMA säger jag bara! :D

Jah Robert Pattinson och Jimmie Strimell är också snygga ^^

neh nog snackat om fina pojkar man ändå inte kan få.. men drömma kan man ju alltid göra.


Snart drar man hem till pappa igen för att sedan resa till Bulgarien på tisdag.
Ska bli spännande.. hm undrar hur många bråk det blir :P

Tränat min kära hund har jag gjort nu i några dagar och hon är ju så jävla duktig så man blir ju gråtfärdig.
Kanske får anmäla sig till ett jaktprov och ett lydnadsprov snart. Hon är fan snart 4!
Min hund har blivit gammal :S fast hon är lika pigg och eländig som alltid.
Hon har fått ett smeknamn här hemma nämligen "pekka" som vi kallar poliser.
Jah hon är våran lilla polis här hemma.
Styr och ställer över de andra hundarna.

Fan jag vill flytta! Men innan jag flyttar mste jag fixa ett jobb och hur jävla lätt är det då!? när man liksom inte ens vet vad man vill göra..
åhhhhh SUCK!

Jag vet inte ens om jag vill hålla på med hundar i yrket.
Jag vill göra något, NÅGOT! men aarghh jag vet ju inte vad!
Jag har fåt så många förslag men inget känns rätt.. så kan ingen komma med ett perfekt förslag?

Fixa körkort måste jag göra också, och köpa en ny bil.. Thordan ska nämligen skrota min nuvarande bil.. så jag tycker att han kan köpa en grå volvo v40 åt mej.. och med "mina" fälgar.
 MUMMA!

och jah MUMMA är ett nytt ord som jag använder typ jämt. :P

Neh nu måste jag sova.
Hare bäst.

MUMMA låtar <3
Let me sign - Robert Pattinson
I Was Broken - Robert Pattinson
Supermassive black hole - Muse
Paralyzer - Finger Eleven
Losing you - Dead by april
Scientists - 100 monkeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0