R.P - E.C J.R - J.H <3

Tjollahoppsan

Jag har glömt bort bloggen litegrann ^^ och alla andrasd bloggar men det verkar som att alla andra också glömt sina bloggar, så det gör nog inte så mycket att jag glömt min :P

Jaha ja studenten har man tagit, den var ett misslyckande. menmen.
Sedan dess har jag bara varit i Myra hos min far och company. har inte gjort så mycket.
Har blivit totalförälskad i Twilight och allt som hör till. så jag har läst 2 utav böckerna, kollat på filmen ett x antal gånger och varit inne på youtube dagligen och kollat efter klipp som har med twilight att göra och Robert Pattinson ofc.
Lyssnar också dagligen på hans musik. och ah jag känner mej som ett psycho som är besatt.. skitjobbigt är det.

Imorgon drar man hem till Ramsjö.
Ska träna min hund för fullt inför årets kennelläger som är den 11-12 juli.

och den 21 drar man till Bulgarien och kommer hem den 28.
Ska bli kuligt.

neh nu ska jag dra vidare. ska hoppa in i duschen.
Hörs väll snart igen kanske.

Heeeeeeeejs

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt att läsa din blogg igen!! Twilight är bäst!!:D:D

2009-07-05 @ 18:08:15
Postat av: Hanna

haha. jag har också typ glömt min blogg. haha :D

men varför var studenten misslyckad? :(



miss you moooi!

2009-07-13 @ 22:16:22
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0