alltid göra allt i sista sekund.

Haallo!

Orkar inte skriva, för jag skulle sova för längesen!
Ska ju åka till Faren imorgon.
Åker från Ramsjö halv elva.
Hoppar av i Örbyhus 15.15 förhoppningsvis, om allt går som det ska.

Idag har jag inte gjort ett piss.
Packa gjorde jag i sista stund så nu har ju klockan hunnit bli mycket.
Kommer alltså vara trött imorgon.
Hittills har jag lyckats packa bra. Jag sa till mej själv innan jag börja packa att jag bara skulle ha dataväskan, stora bagen och handväskan. och jag har lyckats!


Neh fan nu måste jag sova, jag orkar inte skriva..


Skönaste idag.

moaeriksson - ny msn eftersom jag tröttna på den andra. säger:

det kanke

moaeriksson - ny msn eftersom jag tröttna på den andra. säger:

sojsan

● carro säger:

vaah? :P


Skriver väll mer imorgon antar jag.
Kortfattat så har det inte hänt ett skvatt idag.

/Mooa


BTW så måste jag bara säga hur mycket jag älskar ANDRA AVENYN! <3 


Kommentarer
Postat av: carrons

HAHAHA, ja höll på att dö och nu höll jag på att dö igen! ;D hahahah

2009-03-07 @ 11:39:45
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0