de bästa och sämsta dagarna.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

åh ni får ursäkta mej för att inte bloggen blir så uppdaterad.
Men jag är ju så himla slut på kvällarna så jag orkar knappt starta datan.

Jag har iaf så jävla roligt på min praktik, kommer aldrig vilja sluta där.
Kommer nog komma dit och "jobba" även efter studenten.
Man garvar typ hela tiden och Therese och Helena är så himla snälla och omtänksamma, sen alla underbara hundar som går där. Det kan liksom inte bli bättre!

sen när man kommer hem til mormor så blir man genast på lite sämre humör och man bara längtar tills nästa dag.

Åh jag längtar tills imorgonbitti då jag och AxA tillsammans ska vandra iväg till hunddagis ^^
Ska bli spännande att se hur AxA är.
Helena och Therese tycker det ska bli så roligt att träffa lilla Axen. :)

Sen direkt efter praktiken så går vi direkt till tåget och åker hem till pappa.
Ska bli ganska skönt faktiskt. Pappa är ledig för en gångs skull, så jag kanske får lite pappa-tid.


och idag fick jag reda på en jävligt bra grej angående mamma, liksom bara att pusta ut =D


neh nu ska jag fortsätta kolla på sveriges värsta bilförare, sen blir det ut med Axen och sen packa lite grann. Sen ska jag sussa. 

|*.*|  Moa

Kommentarer
Postat av: carrons

åah, va roligt att de går så bra!:) tror du att du får jobb där efter skolan?

2009-03-13 @ 10:11:02
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0