en mätt-dag.

tjofräsarn allesammen. ^^

Idag har det varit en bra dag.

Har garvat som tusan idag.
När vi satt och spela kort på eftermiddagen så garva jag så äkta.
Det var liksom inget smågarv, liksom garva för att det ska vara roligt utan nu garva jag utan någon direkt anledning.
Visst, det berodde på att jag var trött, men asså det var så skönt att få skratta. Riktigt skratta, liksom lyckligt skratta.
Jag fattar inte varför det var så längesen jag skratta så. Var nog något år sen.
Jah härligt var det :D

Idag bjöd tjejerna mej på lunch eftersom det är min sista dag imorgon.
Usch dessa tre veckor har gått så fruktansvärt fort.
Läskigt fort.
Håller med Helena med att det känns som att det var i måndags jag börja.
Helena tycker jag ska anmäla mej sjuk till min nästa praktik och stanna hos dom istället :P

Ah dessa 3 veckor har varit helt underbara, åtminstonde under praktiken ;)
När jag är på vovvens är jag glad och lycklig.


Idag gick jag från praktiken typ 10 i fyra. Slutar egentligen tre men vi satt och spela kort :P
7:an och jag vann för en gångs skull :D
Så när jag kom hem så fick jag en överraskning, mormor var ute med hundarna. :)
Så hela denna dag har varit bra.

Åh efter lunchen så har jag varit mätt typ hela dagen.
Åt en kebabtallrik från Emils. njaam.
Väl hemma så har jag VELAT äta glass och godis men jag har inte ORKAT.
Hur surt är inte det då? xP


Neh usch gud nu måsta jag sussa.
Morgondagen ser ut på följande sätt:
Klockan ringer 06.30
snoozar lite :P
Sen vid 8 går jag mot praktiken med AxA ^^
Är där mellan 08.15-08.30
Hälsar på alla hundar.
Sedan är det promenad-tajm.
LUNCH - Hem och rasta Pia och ge henne mat eftersom mormor är på åland.
Sedan eftermiddagspromenader.
Sen sitta och vänta, kanske spela kort till klockan blir 3.
Då faster Lotta ska komma och hämta mej och AxA.
Sen bär det av mot Bålsta och Lill Kumla(?)

Puss på er
|*-*| Moa <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0